wtorek, 10 września 2013

My little world.


Jakoś nie mogłam się zebrać żeby w końcu napisać ten pierwszy post, ciągle miałam coś do roboty a jak już przyszło co do czego to nie potrafiłam się za to właściwie wziąć, nie wiedziałam jak zacząć. Mam na imię Patrycja, za parę dni kończę 15 lat, chodzę do 3 gim, nie mam zielonego pojęcia jaką szkołę dalej wybrać, nienawidzę dwulicowych ludzi i sukowatych wrednych lasek które mają wielkie ego (a owszem jest takich duuużo), że szukam swojej księżniczki z bajki. Dość zwyczajnie no nie? Może zacznę od tego co na prawdę było powodem założenia tego bloga? Chęć podzielenia się z innymi moją jakże nudną i zwyczajną codziennością? raczej nie zależy mi na tym aż tak bardzo żeby ktoś czytał moje wywody. Chęć zmiany swojego dotychczasowego stylu bycia w którym praktycznie jestem dla większości spostrzegana za zwykłą dziewczynę która na przerwach siedzi pod salą i gra w Pou bo nie ma ochoty rozmawiać z suczowatymi lasiami które pieprzą jak to one się najebały, albo jak pokazują wyższość nad "lamerami" z mojej klasy? Raczej nie jest to szczyt moich ambicji, ale każda zmiana zdecydowanie na tak! To by było chyba na tyle. Postaram się prowadzić tego bloga dość systematycznie o ile będzie to możliwe, ale będę starała unikać się opublikowania postów które będą małe istotne tylko po to żeby pojawił się nowy wpis.


"Czasami wolę być zupełnie sam
Niezdarnie tańczyć na granicy zła
I nawet stoczyć się na samo dno
Czasami wolę to niż czułość waszych obcych rąk..." 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz