czwartek, 19 września 2013

A jedyne światło i ciepło mam na końcu papierosa.

Jak dobrze że już dziś czwartek. Chodzę od tygodnia przeziębiona, nic mi się nie chce. Poleżałabym w domu, ale wyganiają mnie do szkoły żebym nie miała zaległości. Pierwsza pała już zgarnięta, w tym roku poszło mi dość szybko :p Ale walić ten niemiecki. Już tak na dobre zaczęła się moja kochana jesień, liście się sypią, szaro-bure niebo i samotne deszczowe wieczory z herbatą i dobrą muzyką.. Kocham. Fajnie by było żeby w tę zimę nie były już to samotne wieczory.  Boże, podaruj mi jednego człowieka. Jednego, który należałby do mnie i który by mnie kochał.



  “Miała nadzieję, że pojawi się ktoś, kogo pokocha do szaleństwa i wreszcie dni przestaną być podobne jeden do drugiego.”

~P. Coelho - Brida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz